Utratę, kradzież, przywłaszczenie lub nieuprawnione użycie karty, jak również nieuprawniony do niej dostęp należy niezwłocznie zgłosić w jeden z niżej podanych sposobów:
telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50,
osobiście w placówce sprzedażowej Banku,
za pośrednictwem portalu kartowego,
za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.
W celu zarejestrowania powyższego zawiadomienia, Posiadacz rachunku/Użytkownik karty powinien podać przyjmującemu zgłoszenie wszystkie niezbędne dane pozwalające na identyfikację karty.
Zgłoszenie, o którym mowa powyżej, jest równoznaczne z zastrzeżeniem karty. Po zastrzeżeniu karty nie ma możliwości dalszego korzystania z niej. Po zarejestrowaniu zgłoszenia na pisemny wniosek Posiadacza rachunku, Bank wydaje kartę z nowym numerem, okresem ważności i kodem PIN.
Skontaktuj się z nami.
Centrala Banku
ul. Słowackiego 1 06-300 Przasnysz
Sekretariat tel. 029 / 752-33-00 Sala obsługi klienta: (wew. 40, 41, 42, 43) Sprzedaż kredytów: (wew. 44, 45, 46, 47 ) Informatyk: (wew. 35, 36, 37, 38) Zespół finansowo-sprawozdawczy: (wew. 32, 33, 34) fax: 029 / 752 25 22 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bank czynny: poniedziałek – piątek od 8:30 do 16:30