System smsBankNet

Usługa SMS to sposób komunikacji z bankiem, dzięki któremu możesz skutecznie i wygodnie zarządzać Swoimi pieniędzmi w Banku poprzez szybką komunikację w postaci wiadomości SMS na Twoją komórkę.

Usługa SMS to:

  • zawsze pełna i szybka informacja o operacjach na Twoim rachunku,
  • szerokie możliwości konfiguracji usługi,
  • proste i czytelne zasady korzystania z usługi.

W ramach usługi SMS możesz korzystać z kilku form komunikacji z Bankiem.

SMS - "pytanie do Banku" - W ramach tej usługi możesz w każdej chwili wysłać do Banku symbole pytań w formie SMS dotyczących Twoich rachunków. W ciągu kilku chwil otrzymasz SMS'a zwrotnego z odpowiedzią. Symbole otrzymasz u naszych pracowników.

SMS - "promocja" - W ramach tej usługi możesz otrzymywać z Banku informacje o aktualnych promocjach oraz istotnych zmianach w ofercie produktowej Banku.

SMS -  "hasło jednorazowe" - Usługa ta polega na pobieraniu haseł jednorazowych służących do dokonywania operacji na koncie przez Internet w formie wiadomości SMS zamiast tradycyjnych list papierowych. Usługę należy aktywować w placówce Banku. To o wiele wygodniejsza rozliczeń. Jeśli korzystasz z tej usługi i zmieniłeś nr telefonu -pamiętaj, aby nas o tym niezwłocznie poinformować.

SMS -  "saldo" - To usługa ciesząca się największą popularnością wśród naszych klientów. Wówczas Bank automatycznie przypomni Ci o ważnych zmianach na Twoim koncie. W tym pakiecie dostępne są 4 opcje:

Opcja 1 SMS: otrzymane wpłaty - Bank wyśle wiadomość SMS po każdym wpływie na rachunek z kwotą dostępnych środków. Możesz określić minimalną kwotę poniżej której SMS nie będzie wysyłany.

Opcja 2 SMS: zmiana salda - Bank wyśle wiadomość SMS po każdej zmianie salda wraz z dostępnymi środkami. Możesz określić minimalną kwotę poniżej której SMS nie będzie wysyłany.

Opcja 3 SMS: saldo na początek dnia - Bank wyśle wiadomość SMS z kwotą salda na początek dnia. SMS zostanie wysłany tylko wtedy, gdy saldo ulegnie zmianie. Podana kwota wyraża dostępne środki.

Opcja 4 SMS: saldo codziennie - Bank wyśle wiadomość SMS z kwotą salda codziennie o wybranej przez Ciebie godzinie. SMS zostanie wysłany niezależnie czy saldo uległo zmianie czy też nie.

SMS - "rata" - Bank wyśle wiadomość SMS - przypomnienie o terminie spłaty raty.

SMS - "debet" - Bank wyśle wiadomość SMS z informacją o przekroczeniu dopuszczalnego limitu wolnych środków.

Informacje dodatkowe:

Warunkiem korzystania z Usługi SMS jest złożenie w Banku prowadzącym rachunek pisemnej dyspozycji.

Bank rozpocznie wysyłanie SMS najpóźniej od drugiego dnia roboczego od daty złożenia dyspozycji.

Dostęp do Usługi SMS autoryzowany jest numerem klienta oraz numerem PIN.

Likwidacja rachunku jest równoznaczna z rezygnacją z usługi SMS.

Opłaty i prowizje:

  • Aktywacja lub rezygnacja z usługi SMS – 0,00 zł,
  • Zmiana numeru telefonu w ramach usługi SMS – 3,00 zł,
  • Opłaty za SMS -y:
  1. Usługa SMS "promocja" – 0,00 zł/sms,
  2. Usługa SMS "pytanie do Banku" – 0,35 zł/sms,
  3. Usługa SMS "hasła jednorazowe" – 0,00 zł/sms,
  4. Usługa SMS "saldo":
    • Opcja 1 SMS: otrzymane wpłaty – 0,35 zł/sms,
    • Opcja 2 SMS: zmiana salda – 0,35 zł/sms,
    • Opcja 3 SMS: saldo na początek dnia – 0,35 zł/sms,
    • Opcja 4 SMS: saldo codziennie – 8,00 zł/miesiąc.
  5. Usługa SMS "rata" - 0,35 zł/sms,
  6. Usługa SMS "debet" - 5,00 zł/miesiąc.

Szczegółowe informacje uzyskasz kontaktując się z nami:

Centrala Banku
Przasnysz ul. Słowackiego 1                     (29) 752 33 00                    centrala-bs.przasnysz@bankbps.pl
Oddziały:
Chorzele, ul. Ogrodowa 1                          (29) 752 52 47
Czernice Borowe, ul. Dolna 2                    (23) 674 62 53
Jednorożec, ul. Odrodzenia 14                  (29) 751 83 79
Konopki, ul. Kredytowa 6                           (23) 653 25 01
Krasne, ul. Mickiewicza 27                        (23) 671 00 13
Krzynowłoga Mała, ul. Przasnyska 1         (29) 751 27 29