Ułatwienia dostępu
Usługa mojeID
Bank Spółdzielczy w Przasnyszu informuje, że Klienci chcący skorzystać z usługi mojeID za pośrednictwem Banku zobowiązani są uzupełnić w placówce Banku aktualny adres email oraz numer telefonu a także inne dane jeśli nie zostały wcześniej zaktualizowane.
Bez zaktualizowania danych, o których mowa wyżej oraz podania adresu email oraz numeru telefonu skorzystanie z usługi mojeID nie będzie możliwe.
Skorzystanie z usługi mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.). Aktualną listę usług publicznych znajdziecie Państwo klikając w ten link natomiast informacje na temat Profilu Zaufanego wyświetlą się w nowym oknie po kliknięciu w ten tekst.
MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.