Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

800 plus

Program Rodzina 800 plus to nieopodatkowane 800 zł miesięcznie na każde dziecko, bez dodatkowych warunków. 

Za pośrednictwem systemu bankowości internetowej eBankNet Bank Spółdzielczy w Przasnyszu umożliwia posiadaczom rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych złożenie wniosku o świadczenie w ramach programu 800+. Wniosek Rodzina 800+  można pobrać i wysłać tylko raz w ramach tej samej sesji logowania.

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników. Kontrola wniosku pod względem formalnym i merytorycznym dokonywana jest przez odpowiedni Organ administracyjny.

Proces otrzymania świadczenia:

  • Wypełniasz Wniosek Rodzina 800 plus online w systemie eBankNet.
  • Na wskazany we wniosku adres e-mail otrzymujesz z systemu empatia.mpips.gov.pl Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego wniosku.
  • Po rozpatrzeniu wniosku i przyznaniu w formie decyzji administracyjnej świadczenia wychowawczego, otrzymujesz co miesiąc wypłatę świadczenia w ramach Programu Rodzina 800 plus na wskazany we wniosku rachunek.

Zasady wypełniania wniosku:

  • Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 800 plus znajdziesz po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej eBankNet (zakładka zarządzanie).
  • Wniosek składasz w swoim imieniu, logując się do systemu eBankNet.
  • Nie masz możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby.
  • Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 800 plus na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej klikając w ten link.
  • Jeżeli do wniosku załączasz wymagane dokumenty, to przygotuj wcześniej ich skany (dopuszczalne formaty załączników: PNG, JPG lub PDF).
  • W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 800 plus na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub skontaktuj się z organem prowadzącym. 
  • Informacje dotyczące statusu prezentowanego w potwierdzeniu wysłania wniosku:
    • „Przetwarzany” – trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia
    • „Dostarczony” – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia
    • „Błąd dostarczenia” – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz
  • Informacje dotyczące załączników:
    • Maksymalna liczba załączników: 7 sztuk
    • Maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 500 KB
    • Maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5 MB
    • Nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku
    • Formaty załączników: PNG, JPG lub PDF
Bezpieczeństwo i przetwarzanie danych przy składaniu wniosku do programu Rodzina 800+

Bank Spółdzielczy w Przasnyszu na mocy porozumienia z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej daje swoim Klientom możliwość skorzystania z programu Rodzina 800+. Rola Banku Spółdzielczego w Przasnyszu polega na umożliwieniu złożenia wniosku za pośrednictwem serwisu transakcyjnego eBankNet oraz dostarczeniu go do systemu Emp@tia (kliknięcie w link przeniesie Cię do nowej karty) prowadzonego przez Ministerstwo. Proces ten zostanie przeprowadzony przez Bank Spółdzielczy w Przasnyszu z zachowaniem najwyższych wymogów bezpieczeństwa, a Bank Spółdzielczy w Przasnyszu nie będzie wykorzystywał danych podanych przez Klientów w formularzach zgłoszeniowych.

Składając wniosek za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Przasnyszu, prosimy pamiętać, że:

  • za skorzystanie z usługi realizacji wniosku Rodzina 800+ Bank Spółdzielczy w Przasnyszu nie pobiera żadnej opłaty, a dostęp do wniosku mają jedynie Klienci zalogowani do serwisu transakcyjnego eBankNet
  • aby skorzystać z tej usługi nie trzeba instalować na komputerze żadnego dodatkowego oprogramowania
  • Klient otrzyma na wskazany przez siebie adres e-mail Urzędowe Potwierdzenie Odbioru, jako potwierdzenie wysłania wniosku 800+. Wiadomość będzie pochodziła z systemu Emp@tia (Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej), z adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Bank Spółdzielczy w Przasnyszu będzie informował na bieżąco o funkcjonalności dot. Programu 800+, poprzez system eBankNet. Jeżeli jakaś wiadomość w sprawie wysyłania wniosku 800+ wzbudzi Państwa podejrzenia bądź wątpliwości, ponieważ w treści pojawi się prośba o podanie danych potrzebnych do logowania bądź haseł jednorazowych, prosimy bezzwłocznie zgłosić takie zdarzenie do Banku Spółdzielczego w Przasnyszu.

Pragniemy poinformować, iż Bank Spółdzielczy w Przasnyszu w związku z realizacją procesu składania wniosku do programu Rodzina 800+ nie będzie wymagał od Państwa podawania jakichkolwiek danych za pośrednictwem poczty e-mail lub wiadomości tekstowych SMS. Bardzo prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i zasady ograniczonego zaufania w stosunku do wiadomości przesyłanych do Państwa tymi kanałami, zawierającymi prośbę o podanie poufnych danych lub próbującymi kierować nas na fałszywe strony Banku za pomocą załączonych linków.

Zachęcamy także do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi na stronie Ministerstwa Cyfryzacji - na co warto zwrócić szczególną uwagę, by przy okazji składania wniosków o wypłatę świadczenia 800+ drogą on-line nie stać się ofiarą cyberprzestępców.

Zgłaszanie reklamacji

Reklamacje dotyczące wniosku Rodzina 800 plus, w zależności od ich przedmiotu powinny być składane:
  • w Banku Spółdzielczym w Przasnyszu – jeżeli dotyczą dostępu i funkcjonowania systemu bankowości internetowej eBankNet, etapu rejestracji wniosku w systemie eBankNet oraz jego wysłania;
  • w ZUS – jeżeli dotyczą obsługi złożonego wniosku po jego wysłaniu oraz wypłaty świadczenia wychowawczego.