System eCorpoNet

System eCorpoNet został zaprojektowany z myślą o dużych firmach oraz korporacjach, które potrzebują nowoczesnej bankowości elektronicznej.

Łączy on cechy bankowości korporacyjnej typu home banking oraz cechy charakterystyczne dla systemu eBankNet dedykowanego małym firmom czy osobom prywatnym.

Aby uzyskać dostęp do swoich rachunków przez Internet należy wykonać dwa proste kroki:

  1. Złożyć odpowiedni wniosek i podpisać umowę o udostępnienie usługi,
  2. Zalogować się do systemu. za pomocą identyfikatora i hasła aktywacyjnego, które użytkownik zmienia przy pierwszym logowaniu.

W celu sprawnego uruchomienia aplikacji eCorpoNet wymagane jest zainstalowane środowisko uruchomieniowe języka Java w wersji 1.7 lub nowszej.

Korzyści:

  • Szybki i łatwy dostęp do konta,
  • praca w trybie on-line pozwalająca na uzyskanie aktualnej informacji o saldzie na rachunkach  oraz statusie przesłanych transakcji,
  • najnowocześniejsze metody zabezpieczenia systemu gwarantujące bezpieczeństwo transakcji,
  • nowoczesne systemy identyfikacji użytkowników w kontaktach z Bankiem,
  • efektywność i łatwość obsługi,
  • dopasowanie systemu do procedur firmy i zachodzących w niej procesów.

Funkcje systemu eCorpoNet pozwalają na:

  1. sprawdzanie sald i środków na rachunkach,
  2. sprawdzanie historii i operacji bieżących na rachunkach,
  3. wykonywanie przelewów jednorazowych w złotych,
  4. tworzenie szablonów przelewów (listy kontrahentów) dla operacji realizowanych okresowo,
  5. wykonywanie przelewów z odroczonym terminem realizacji w złotych,
  6. wykonywanie przelewów do ZUS, US i innych organów podatkowych,
  7. zakładanie i zarządzanie zleceniami stałymi,
  8. składanie zamówień na listy haseł jednorazowych,
  9. drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji.

Autoryzacja:

System eCorpoNet umożliwia Klientom banku autoryzację na jeden z czterech wybranych sposobów:

  1. hasła jednorazowe TAN
  2. komunikaty SMS z opisem transakcji i hasłem jednorazowym powiązanym z tą transakcją
  3. podpis kwalifikowany
  4. token

Pierwsze logowanie:

  1. W polach nazwa użytkownika i hasło wpisz dane aktywacyjne, które otrzymałeś w Banku,

(uwaga: system rozpoznaje wielkość liter)

  1. Naciśnij na ekranie przycisk "Zaloguj",
  2. Na kolejnym ekranie pojawi się komunikat o konieczności zmiany hasła -  w pole "Wprowadź nowe hasło" wpisz swoje własne hasło,
  3. W pole "Powtórz nowe hasło" wpisz, oczywiście, to samo hasło,
  4. W czasie kolejnego logowania, będziesz wpisywał ustalone przez siebie hasło.

Każdy Klient powinien stosować się do zasad bezpiecznego użytkowania systemu, a w szczególności:

  1. powinien z należytą starannością chronić identyfikator użytkownika, hasło oraz instrumenty do autoryzacji operacji, aby nie dostały się w posiadanie osób postronnych,
  2. Używane hasło powinno składać się z odpowiedniej kombinacji znaków, aby nie było zbyt proste,
  3. powinien niezwłocznie powiadomić Bank w przypadku utraty listy haseł jednorazowych (jeśli za pomocą tej formy autoryzuje operacje),
  4. powinien wylogować się każdorazowo po zakończeniu korzystania z systemu.

Szczegółowe informacje uzyskasz kontaktując się z nami:

Centrala Banku
Przasnysz ul. Słowackiego 1                     (29) 752 33 00                    centrala-bs.przasnysz@bankbps.pl
Oddziały:
Chorzele, ul. Ogrodowa 1                          (29) 752 52 47
Czernice Borowe, ul. Dolna 2                    (23) 674 62 53
Jednorożec, ul. Odrodzenia 14                  (29) 751 83 79
Konopki, ul. Kredytowa 6                           (23) 653 25 01
Krasne, ul. Mickiewicza 27                        (23) 671 00 13
Krzynowłoga Mała, ul. Przasnyska 1         (29) 751 27 29